دل من

با خدا باش تا خدا با تو باشد

معراج

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۷ ق.ظ

اعیاد شعبانیه مبارک باد

معراج


گفت: « آنجا چشمة خورشیدهاست


آسمان‌ها روشن از نور و صفاست


موج اقیانوس جوشان فضاست. »


باز من گفتم که: «بالاتر کجاست؟»


 

گفت:« بالاتر، جهانی دیگر است


عالمی کز عالم خاکی جداست



پهن دشت آسمان بی‌انتهاست»


باز من گفتم که: « بالاتر کجاست؟»


 

گفت: « بالاتر از آنجا راه نیست


زان که آنجا بارگاه کبریاست


آخرین معراج ما عرش خداست!  »


باز من گفتم که: « بالاتر کجاست! »


 

لحظه‌ای  در دیدگانم خیره شد


گفت:‌« این اندیشه‌ها بس نارساست! »


گفتمش:‌« از چشم شاعر نگاه کن


تا نپنداری که گفتاری خطاست:


 

دورتر از چشمة خورشیدها؛


برتر از این عالم بی‌انتها؛


باز هم بالاتر از عرش خدا


عرصة پرواز مرغ فکر ماست »

  • reza kh

نظرات  (۵)

  • اولی های دز
  • در نوبتی دوباره دلت را مرور کن
    از غم به هر بهانه ی ممکن عبور کن 
    گیرم تمام راه مسدود شد ، بگرد 
    یک آسمان تازه و یک جاده جور کن

    [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

    سلام 
    آدینه ات به خیر
    پاسخ:
    ممنون از نظر زیباتون
  • اولی های دز
  • مهربانی را بیاموزیم
    لحظه ها زیباست
    پشت هر احساس سبزی
    زردها سبزند
    سایه ها آبی
    و زمان آکنده از رؤیا
    روشنی اینجاست
    تا زمانی که خدا با ماست 

    سلام ، وقتتون به خیر 
    پیشاپیش میلاد عزیز زهرا (س) مهدی موعود (عج) بر شما مبارک باد . [گل]

  • الهه احساس

  • دلبرا در هوس دیدن رویت دل من تاب ندارد،نگهم خواب ندارد ،قلمم گوشه دفتر غزل ناب ندارد، همه گویند به انگشت اشاره ،مگر این عاشق دلسوخته ارباب ندارد، تو کجایی گل نرگس ؟زفراقت دل من تاب ندارد.‏
    اللهم عجل لولیک الفرج
    همه گویند به تعجیل ظهورش صلوات ‏
    کاش این هفته بگویند به تبریک حضورش صلوات

    رسول خدا صلى الله علیه و آله فرمود:

    براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.

    امام صادق علیه السلام فرمود:

    خداوند روزه را واجب کرده تا بدین وسیله دارا و ندار (غنى و فقیر) مساوى گردند.


    حلول ماه رمضان ،ماه میهمانی خدا بر شما مبارک باد. 


  • اولی های دز
  • فقر ، شب را " بی غذا " سر کردن نیست
    فقر ، روز را " بی اندیشه" سر کردن است

    سلام 
     طاعاتتون قبول و التماس دعا[گل]

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی